Kaikki kuvat mitä blogissa on ovat minun ottamia ,ellen toisin mainitse. Ethän kopio,kiitos! All the pictures on your blog is what are my own unless otherwise mentioned, please do not copy please!

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Heippa ♥

Huomenna meillä olisi kampaaja. Uudet värit hiuksiin ja leikkausta olisi luvassa. Mä en keksi ollenkaan että minkälaisen tukan otan + tietty värin. Viikonloppu sujui mukavasti kavereiden kera. Joudun vielä viettämään viikon äitillä,sillä isäni,äitipuoleni ja kummit lähtivät Malagalle. Oli ihanaa nähdä kavereita sen 2 viikon sairaala reissun jälkeen. Perjantaina me saavuttiin mun kaverin kanssa Riihimäelle joskus illalla ja raahattiin tavarat sisälle. Sen jälkeen me lähdettiin käymään Prismassa. Sitten me tultiinkin kotiin ja syötiin. Katottiin kaksi kauhuleffaa,toista me ei kuitenkaan katsottu loppun joten valitsimme toisen. Ensimmäiseksi katsoimme Riivattu elokuvan. Elokuva oli kuitenkin niin pelottava että vaihdoimme elokuvaan nimeltä The Eye se oli ihan okei leffa. Molemmat kuitenkin todella pelottavia. Leffan jälkeen kävimme nukkumaan. Launtaina aamulla me käytiin Willassa Hyvinkäällä. Mukaan tarttu vain muutama juttu. Launtaina meille tuli myös toinen mun kaveri yöksi. Eli meitä oli kolme "lasta". Pelailtiin,lauleltiin ja katsottiin sitten kaikki kolme se Riivattu elokuva,ihan kauhea etten sanoisi. Tänään saatoimme kaverin junalle ja sitten toisen kaverin kanssa jatkoimme matkaa suuntana Nastola. Olin tunnin verran Nastolassa jonka jälkeen suuntana oli taas Riihimäki. Ja nyt mä makaan patjalla ja odotan että uni tulee. Kuuntelen kun marsut mölisee ja mietin mitä tapahtuu ja mun pitäisi keksiä huomiseen mennessä minkälaiset hiukset otan. Toivon ,että blogin kuvaus ei hämää ketään. Sillä teen postauksia kylläkin myös kaikesta mutta nyt kirjoitin tämmöisen "kuulumis postauksen" sillä blogi ollut tyhjillään noin 2-3 viikkoa. Voisin tähän loppuun vaikka vielä kertoa itsestäni: Eli olen Jenni ja 12 vuotta (aina sama aloitus niin tylsä). Olen kiinnostunut muodista,sisustamisesta,askartelusta,meikkeistä,hiuksista,bloggaamisesta,eläimistä (itselläni on kaksi marsua Kummituslapanen ja Oiva),kaikesta lähinnä mitä ympärillä tapahtuu. Olen tosi miten sen nyt oikein sanoisi? Tempperamenttinen on ehkä väärä sana? Olen tosi itsepäinen,käyttäydyn hyvin jos mullekin käyttädytään hyvin,en suutu ainakaan kovin helposti, ja välillä olen todella sosiaalinen. Jos tulee joku riita niin mä olen aina heti selvittämässä sitä vaikka se riitä olisi joku todella todella pieni. En välitä itsestäni hirveästi mutta toisista kyllä,mulla on aina joku "hyvä" vinkki/neuvo joka asiaan. Mua sanotaan todella rumaksi,läskiksi yms. En voi itselleni mitään olen sellainen kun olen ja piste. Mun idolini on Cheek. Unelmia mulla ei ole eikä mitään mahtavampia tavotteita. Pidän kauhusta (yllättäen). Lyön tohon loppuun vielä muutaman kuvan.

1 kommentti: