Kaikki kuvat mitä blogissa on ovat minun ottamia ,ellen toisin mainitse. Ethän kopio,kiitos! All the pictures on your blog is what are my own unless otherwise mentioned, please do not copy please!

perjantai 25. huhtikuuta 2014

Pinkki on se mun juttu

Mahtavaa perjantaita kaikille! Ainakin kaikille muille paitsi mulle. Jouduin osastolle takasin. Kerroin jo aikasemmassa blogissa, että olin sairaalassa syömishäiriön takia ja tänään oli hoitajan tapaaminen. Kaikki meni hyvin siihen asti kunnos tuli kysymys pärjäätkö kotona? Mumisin siinä, että hankalaahan se on,ahdistaa ja pelottaa syödä. Sen jälkeen hoitaja kysyi, että haluunko mennä viikonlopuksi kotiin ja tulisin maanantaina uudestaan käymään vai menenkö suoraan osastolle. Tulin siihen päätökseen ,että hoitaja saa itse päättää mihin mut laittaa. Ja osastolla ollaan. Tuli mieleen juuri semmoinen että "Ei olisi pitänyt antaa hoitajan päättää"-fiilis. Nytten olen täällä ainakin viikonlopun keräilemässä voimia taas normaali elämään. Viime kerran hoitojakso oli 2 viikon kestävä ja nyt tämä alkava on sitten 1-3 vk aluksi. Kysymykset ovat todella rasittavia. Ihan sairaita. Koko ajan joku kysyy että "mitens sä tänne jouduit takasin? " tai "mitens nyt näin pääsi käymään?". Mä saan maanantaina varmaan ihan kauheet valitukset mun lääkäriltä. Se on muutenkin tosi rasittava r-vikainen paska. :D sairaalassa olo on todella todella tylsää kun ei tahdo keksiä tekemistä millään. Eikä jaksa koko ajan mitään telkkariakaan katsoa tai olla puhelimella. Mitens teillä hurisee? Mitä teette viikonloppuna? Meettekö linnanmäelle? Anteeksi siitä että en ole kirjotellut tänne mitään kun on ollut hankaluuksia tän elämän kanssa taas ja muutenkin kaikkea häslinkiä. Mut nyt pääsin takaisin lepäämään ja keräämään voimia uuteen yritykseen. Aika hyvin pääsin 2 viikkoa sitten pois täältä ja juuri lääkäri sanoi mulle että toivottavasti ei nähdä tyyliin 2 viikon päästä. Kas kummaa nyt on tasan kaksi viikkoa mun kotiutumisesta!.) :/ Onko teillä samanlaisia ongelmia kuin mulla? Teitä ahdistaa syödä mutta haluatte pysyä hengissä mutta ette kuitenkaan haluaisi olla hengissä? Haluutte vaan kuolla pois? Mun päässä pyörii juuri tuollaiset tunteen nyt. Mua jännittää maanantai tosi paljon sillä on sen lääkärin vastaanotto ja sitten se huutaa mulle :(! Mä teen teille videon täältä sairaalasta että mitä teen mutta siitä ei vielä sen enempää ;)! Yritän taas kirjoitella pus pus :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti